SOME-webinaari: LinkedIn myynnin ja markkinoinnin välineenä 25.10.2016
LinkedIn on kasvattanut suosiotaan tasaisen varmasti ja tänä päivänä onkin tavanomaisempaa kontaktoitua verkon kautta LinkedInnissä kuin vaihtaa käyntikortteja. Jos olet työnhaussa, on LinkedIn-profiilisi syytä olla kunnossa. LinkedIn on tehokas kanava niin yrityksen brändin rakentamisen kuin oman urakehityksen kannalta. Tässä some-seminaarimme jaksossa annamme vinkkejä, miten luot hyvän henkilöprofiilin sekä miten yrityksen kannattaa näkyä LinkedInnissä ja mitä työkaluja se tarjoaa yrityksille myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen.
Webinaarimme sopii kaikille, jotka haluavat tehostaa LinkedInnin käyttöään. Esitietona olisi hyvä olla ymmärrys LinkedInin perustoiminnoista ja oma profiili ainakin tekeillä.
Hinta
65.00 € + alv 24%, yhteensä 80,60 €
Työttömille ToimistoSisseille 30 € + alv 24 %.
Kirjoita ilmoittautuessasi Muuta huomioitavaa-kenttään, "työtön".
Hinta sisältää webinaarin ja koulutusaineiston.
Osallistu 3 webinaarin sarjaan!
- 4.10. Mitä Twitteristä pitäisi tietää?
- 11.10. Facebook yrityskäytössä
- 25.10. LinkedIn myynnin ja markkinoinnin välineenä
Hinta webinaarisarjasta:
150 € + alv 24 %
SissiPassilla 120 € + alv 24 %
Kouluttaja
Marika Siniaalto on Grapevinen, helsinkiläisen sosiaaliseen mediaan erikoistuneen verkkobisnestoimiston toimitusjohtaja. Marika on pitkän linjan some-ammattilainen. Marika innostuu tavoitteellisesta tekemisestä, mittareista ja analysoinnista. Hän on myös kirjoittanut Kauppakamarin julkaiseman kirjan Sosiaalisen median menestysreseptit. Kouluttajana Marika on saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.
Ohjelma ja aikataulu
Klo 9.00-10.00 LinkedIn myynnin ja markkinoinnin välineenä
- Henkilöbrändäys (eli miten yksilön kannattaa olla esillä)
- Hyvän profiilin anatomia
- Pulse-julkaiseminen eli miten päästä esille asiantuntijasisällöllä?
- InMail-toiminto kontaktoinnin ja myynnin välineenä
- Prosessi ja työkalut läsnäoloon & sisältöön
- Yrityksenä LinkedInissä
- Yrityssivun hyödyntäminen ja seuraajamäärän kasvattaminen
- Showcase-sivu eli miten voit ottaa haltuun kokonaisen aihepiirin?
- Hyvän sisällön kulmakivet
- Mainostaminen LinkedInissä: perusmainokset ja markkinoidut päivitykset kohdennetusti
- Case-esimerkkejä
- Kysymykset ja vastaukset
Koulutus toteutetaan webinaarina
Verkkoseminaari eli webinaari on verkossa järjestettävä virtuaalinen koulutus, joka ei vaadi fyysistä läsnäoloa. Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Webinaarin kuullaksesi tulee laitteessasi olla kaiutin tai kuulokkeet. Pari päivää ennen koulutusta saat liittymislinkin sekä tarkemman ohjeistuksen.
Webinaarissa on 45 minuutin asiantuntijaosuus, jossa kouluttaja käy läpi powerpoint esityksen. Viimeinen vartti on varattuna kysymyksille, joita voi lähettää chatin kautta. Webinaarin voi katsoa tallenteena myös tilaisuuden jälkeen. Osallistuja saa käyttöönsä koulutusaineiston pdf-muodossa.
Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Grapevinen kanssa.