ToimistoSissit ToimistoSissit

Liity ilmaiseksi!

”Apua! Miten järjestetään innostava tapahtuma verkossa?” 16.9.2020, verkossa

Ilmoittaudu

”Apua! Miten järjestetään innostava tapahtuma verkossa?” Tämä kysymys on nyt monien Sissien huulilla. Etätyöt ja etäpalaverit näyttävät jatkuvan. Olisi kova halu kaivaa porukat ulos kammioistaan, järjestää jotain kivaa, tehdä yhdessä, mutta mitä ja miten? Millaista ohjelmaa voisi olla? Pikkujoulutkin halutaan pitää, mutta järjestäisikö ne livenä, hybridinä vai täysin verkossa? Ota sormi pois suusta ja osallistu inspiroivaan ToimistoSissien luentoon, jossa kerromme sinulle

  • miten toimia, kun kasvokkain suunniteltu tapahtuma siirtyy verkkoon?
  • miten tarjota asiakkaille tai henkilöstölle laadukas tekninen kokemus etäkokoukseen tai koulutukseen, vaikka Teams/Zoom/Webex on arkipäivää?
  • minkälainen sisältö innostaa yhteisölliseen kohtaamiseen virtuaalitapahtumassa?
  • mikä on hybriditapahtuma?
  • esimerkkicaseja vuorovaikutteisista virtuaalikonsepteista
  • ja lisäksi keskustelemme haasteista ja jaamme vinkkejä – näin onnistut!

Viisastu verkostossa. Ilmoittaudu mukaan!

Kun järjestät tapahtumaa, muista myös ToimistoSissien TarjousHaavi. Sillä tavoitat Factor Novan ja muut ToimistoSissien partnerit sekä laajan verkoston tapahtuma-alan toimijoita, kun kaipaat tilaa, ohjelmaa tai tapahtumanne toteuttajaa.


ToimistoSissien tapahtumatarjonta on uudistunut

ToimistoSissien tapahtumissa keskitymme jatkossa ammatillisesti kehittäviin, keskustelua ja kokemusten vaihtoa tarjoaviin tilaisuuksiin sekä virkistäviin tapahtumiin, joiden yhteydessä pääsemme myös tutustumaan ja testaamaan palveluita ja olemaan mukana palvelutarjonnan kehittämisessä. Osa tilaisuuksista järjestetään verkossa tai niihin on mahdollista osallistua myös verkon kautta.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tilaisuuksiimme, kannattaa hankkia SissiPassi, sillä pääset mukaan. Osaan, kuten tähän virtuaaliluentoon, voit osallistua ilman Passia maksullisena tapahtumana.

Laita Passi tilaukseen ja ilmoittaudu mukaan!


Hinta

30.00 € + alv 24%

Hinta sisältää luennon ja tallenteen eli osallistuttuasi voit jakaa tallennetta ja inspiroida myös muita työpaikallanne tapahtumaideoilla. Jos tilaisuuden ajankohta ei sovi kalenteriisi, mutta aihe kiinnostaa, ilmoittaudu mukaan, saat saman infon jälkikäteen tallenteena.


Virtuaaliluennon vetäjä

Tämän virtuaaliluennon meille vetää ToimistoSissien partnerin, Factor Novan, Account Director Pauliina Kuokka, joka tietää kaiken mahdollisen ja mahdottoman virtuaalitapahtumista. Pauliina kertoo esimerkkejä, joista saat hyviä ideoita omiin tapahtumiinne.

Ohjelma ja aikataulu

Klo 14.30-16.00 Virtuaaliluento: ”Apua! Miten järjestetään innostava tapahtuma verkossa?”


Tilaisuus toteutetaan verkossa

Tähän tilaisuuteen sinun on mahdollista osallistua etänä omalta työpisteeltäsi mistä tahansa päin Suomea. Tarvitset vain tietokoneen, kännykän tai muun laitteen, jossa on nettiyhteys. Saat etukäteen sähköpostiisi linkin, josta pääset osallistumaan virtuaaliluennolle.


Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Factor Novan kanssa.